Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~okoloko | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany29.07.2010 @19:44:56 ostatnio na stronie11.08.2016 @21:24:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze6874 posty na forum1

komentarze
~ofcoursee    13.11.2010 @09:02:12
więcej tak nie zrobię, obiecuje, przyrzekam!
_______
oglądając galerię mojego autorstwa, zwracasz się do mojego umysłu - uszanuj to.
~vayna    12.11.2010 @22:53:04
Dzięki, dzięki ; )
~Asiowa    12.11.2010 @22:02:55
ależ się zgadzam z Tobą mężczyzno!
tyle że jak tak nie tworzysz porządnie od hm....ponad 2 miesięcy to trocę tego brak...:D
~sky100    12.11.2010 @19:02:46
a mnie zatrzymał przy czytaniu Twój , jakże ekspresyjny, komentarz...DZIĘKUJĘ :D
i miłego wieczoru życzę
~Dispater    12.11.2010 @18:32:05
Wieeem, ogólnie mi nie wyszło. Wiesz jakie to niebo było zarąbiste? I jeszcze mi jakość zeżarło przy wgrywaniu. No nie ma erotyzmu. A myślisz, że dałoby się dołożyć? Bo jak nie, to mogę własnego trochę powklejać.
ostatnio edytowane: 2010-11-12 18:32:53
~Anuuulaa    12.11.2010 @17:55:32
no to Ci powiem że miałam podobne wrażenia...dopiero za 2 razem mi się to zdj spodobało:PP nie wiem co ale coś w nim jest wiec dodałama co do kolorystyki to coś coraz gorzej mi to chyba wychodzi:P
~Apnoia    12.11.2010 @08:25:02
Dziękuję... A Munch.. może być niezłą inspiracją

Ależ masz fantazję !!! Takie rzeczy robisz
_______
status post syncope...
~KokAAA    11.11.2010 @10:14:35
Dzięki
_______
.sygnaturka poszła na wycieczkę.
~justKinia    10.11.2010 @21:27:06
głupawe gadki cioci Kini ^^
_______
znasz siebie-to znaczy,że potrafisz rozumieć innych.
zapraszam do komentowania
~rewanzmysli    10.11.2010 @19:30:29
cieszę się, że się podoba
_______
`łapać życie, gubiąc rytm..
~martabutterfly    10.11.2010 @15:34:40
Miło mi, że podobało Ci się opowiadanie o konwulsyjnym pięknie jedwabiu w spojrzeniu plastelinowego ludzika
_______
"Pewnego dnia trzeba będzie oficjalnie ogłosić, że to, co nazywamy rzeczywistością, jest jeszcze większą iluzją niż świat marzeń sennych" S.Dali
~Mensch    10.11.2010 @13:47:23
Dziękuję
_______
Zapraszam na in-the-picture.blog.onet.pl
~MeryLu    09.11.2010 @10:09:54
dzięki okoloko
~jordensemichalski    07.11.2010 @02:18:25
Twoja galeria stala sie znakomita
~Kantylena    06.11.2010 @02:05:32
Miło mi Dziekuję
_______
zapraszam do galerii
m...m...m magia muzyka melancholia
~madziunniex    05.11.2010 @22:16:29
np. nieee. Ja jeszcze za cienka w uszach jestem, ale spoko loko wszystkiego się powoli nauczę.
_______
Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.
~extremelove    05.11.2010 @20:23:09
:D
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~madziunniex    05.11.2010 @20:05:07
nie strzelaj! i bo kto będzie takie ładne zdjęcia robił ? :p
_______
Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.
~extremelove    05.11.2010 @19:08:56
Specjalnie dla Ciebie wyhaczyłam jeszcze jedno
http://www.digart.pl/praca/5883063/Woman_IV.html
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~extremelove    05.11.2010 @18:58:35
I tak trzymaj! ;D za to Cię lubię każdy robi co chce, jak chce i na przekór innym o to chodzi, bądźmy sobą, co nie? ;D

Pozdro
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~ninka7775    05.11.2010 @09:32:49
bardzo interesujące i wszechstronne prace, wspaniałe efekty, z przyjemnością będę obserwować
~rewanzmysli    05.11.2010 @09:08:18
w podryw
_______
`łapać życie, gubiąc rytm..
~rewanzmysli    05.11.2010 @08:37:34
a ja odważna jestem - idę w to!
_______
`łapać życie, gubiąc rytm..
~Violett69    04.11.2010 @21:49:40
ale to nie moja wina że prawda... ; <
_______
Nie dziękuj , oceń .
~rewanzmysli    04.11.2010 @15:43:34
toż to tylko brak argumentów był? a ja myślałam, że podryw. łeee!
_______
`łapać życie, gubiąc rytm..
1 2 3 4 5 6 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt